• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

indrukwekkende Net Promotor Score voor Horizon Telecom

Disruptieve benadering voor superieure klantbeleving in telecomsector

17-08-2023
Horizon-Telecom-headquarters
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Horizon-Telecom-headquartersHorizon Telecom heeft telecom voor internationale organisaties drastisch vereenvoudigd door sterke focus te leggen op superieure klantbeleving. De onafhankelijke telecom as-a-service provider wordt nu beloond voor haar aanpak met een Net Promoter Score (NPS) van 51. En voor klanten die bediend worden met een eigen klantenteam is de NPS zelfs 75. Horizon Telecom heeft dit behaald door grondige kennis van markt en klant om te zetten in eenvoud in al haar processen. Deze disruptieve aanpak heeft Horizon Telecom niet alleen voor klanten geïntegreerd in haar bedrijfsstrategie, maar ook voor haar medewerkers.

Anders dan bij reguliere providers in de zakelijke markt voor internationale telecomoplossingen, heeft Horizon Telecom het voor klanten eenvoudig gemaakt. Zo krijgen klanten 1 contact, 1 contract, 1 SLA en 1 factuur, ongeacht de vele partijen waarmee wordt samengewerkt. Horizon Telecom biedt de klant ook geavanceerde tooling, bijvoorbeeld het geavanceerde Global Control Portal, waar klanten alle security, communicatie en infrastructuur in 1 omgeving wereldwijd monitoren en beheren.

Deze sterke vereenvoudiging van processen zorgt samen met de persoonlijke benadering voor een superieure ervaring voor klanten, die zij nergens anders aantreffen. Bovendien opereert Horizon Telecom onafhankelijk carrier neutraal. Dit geeft klanten de vrijheid en flexibiliteit die zij zoeken. De aanpak resulteert nu in een indrukwekkende NPS-score van 51, waarmee Horizon Telecom ver vooroploopt in de zakelijke telecommarkt. Daarnaast komt Horizon Telecom nu in het lijstje van generieke topperformers op het gebied van klantbeleving. Alleen topperformers scoren een NPS van >50.

Horizon Telecom heeft superieure klantbeleving diep verankerd in de bedrijfsstrategie en cultuur. Medewerkers van Horizon Telecom worden geselecteerd, aangemoedigd en continu getraind om zich te richten op diepgaande kennis van de markt en het begrijpen en vervullen van de wensen van klanten. Deze focus op superieure klantbeleving zorgt voor een consistente, flexibele en hoogwaardige dienstverlening voor klanten en de allerblijste medewerkers.

“Het behalen van een NPS van 51 is een bewijs van onze persoonlijke en flexibele aanpak en de gepassioneerde inzet van onze medewerkers om elke dag mensen blij te maken. Onze strategie is al jaren: Wij maken mensen blij”, zegt Melvin Jellesma, CEO van Horizon Telecom. “We houden het graag eenvoudig en leuk voor klanten, dus we blijven ons inzetten voor uitmuntendheid in dienstverlening en zijn trots op deze positieve feedback van onze klanten. Morgen weer beter dan vandaag!”

Horizon Telecom blijft investeren in klantbeleving en innovatieve oplossingen om klanten met eenvoud te ondersteunen bij hun digitale transformatie.

De Net Promoter Score (NPS) is een meetinstrument dat wordt gebruikt om de klantloyaliteit en klanttevredenheid te meten. Het is een populaire methode in de bedrijfswereld om inzicht te krijgen in hoe klanten een bepaald merk, product of dienst ervaren en hoe waarschijnlijk ze het zouden aanbevelen aan anderen.

Tags: telecom

GerelateerdeBerichten

Telecom roept op tot samenwerking bij Defensie-oefeningen die radiosignalen verstoren

2025/07/23
telefoon

Telecom en digitale soevereiniteit

2025/06/12
Volgend bericht
Min_EZK

EZK en Inmarsat – op naar de volgende ronde

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon